Een écht goede glossy: opbrengst gaat naar wandelevenement voor een goed doel.

23-10-2021 15:40


Auteur: René Cazander - ad.nl/woerden



Burgemeester Molkenboer ontving deze week het eerste exemplaar van de nieuwe glossy

Burgemeester Molkenboer ontving deze week het eerste exemplaar van de nieuwe glossy.

Foto: harald lakerveld.





Woerden is sinds deze week een glossy rijker: 'De 24 uur van Woerden'. Het magazine is een eenmalige uitgave van de organisatie van 'De 24 uur van Woerden' waarvan de volledige opbrengst naar 'De 24 uur' in 2022 gaat. 


Het blad staat vol verhalen en interviews, zoals drieluiken van deelnemers, nabestaanden, mantelzorgers, teamcaptains die over hun motivatie vertellen, een terugblik op de tweede goede doelen van de eerste vier edities en een interview met founders van 'De 24 uur'.


De glossy is te koop voor 7,50 per stuk bij Buro Fudge, VVV Woerden, Keurslager van Kesteren, Het Klooster en bij het Inloophuis 'Leven met Kanker'.


'De 24 uur van Woerden' gaat net als de Koeiemart ook dit jaar weer niet door. Deze week werd bekend dat in Woerden komende week wel de Snertweek plaatsvindt met de Snertverkiezing, de Koetjes & Kalfjes parade en Schijt-Je-Rijk. Naast de weekmarkt op het Kerkplein staan er woensdag ook meerdere kramen in de Voor- en Rijnstraat. De Snertweek wordt afgetrapt met de Snertverkiezing en duurt tot en met zondag 24 Okt 2021. 


Voor meer informatie https://www.stadshartwoerden.nl/




Bron: www.ad.nl/woerden